זהו מאמר קליל אבל חשוב לכל מי שעוסק בשיווק. 25 הדברים שליקטנו כאן לקוחים מסקר שנערך בקרב מיליונים מתושבי ארה"ב בשכבות סוציו-אקונומיות שונות ועוסק בעיקר בכסף. כל מי שרוצה להבין טוב יותר כיצד בני האדם תופסים 'כסף' ובכך ליצור טקסטים שמוכרים יותר טוב, צריך לדעת או לפחות להכיר את הנתונים הללוו:
- אנשים מפנטזים על כסף יותר מאשר על סקס.
- שאלו אנשים מה היו עושים אם היה להם שפע של כסף ומעניין לגלות שהרוב ענו שהיו משקיעים ב"משרתים" שיספקו את כל צרכיהם בביתם.
- יותר מ 90% מהאמריקאים שיש להם חיות מחמד קונים להן מתנות בחג המולד.
- כסף הוא הסיבה מספר אחת לויכוחים ומריבות בזוגות נשואים.
- 65% מוכנים לגור על אי בודד בגפם במשך שנה שלמה בתמורה למיליון דולר.
- עבור 10 מיליון דולר רוב האנשים מוכנים לעשות הכול! כולל נטישת החברים והמשפחה. יש אפילו בין הנשאלים רבים, שעבור קבלת הסכום הזה, מוכנים לעבור שינוי מין או אפילו להמיר את דתם.
- 92% מהנשאלים התבקשו לבחור מה הם מעדיפים וענו שהם מעדיפים בהרבה להיות עשירים על פני מציאת אהבת חייהם.
- כסף הוא הדאגה העיקרית של אנשים. הוא עולה אף על דאגות בתחום הבריאות.
- לנשים אמריקאיות יש דעה מוצקה בנוגע לכמה כסף הן מוכנות להוציא על חזייה. 38.3% מהן לא מוכנות להוציא 30$ על חזייה ו 28.4% לא ישקיעו 50$ בחזייה. לעומת זאת 10% מהנשים מוכנות להשקיע 75$ בחזייה ו – 3.5% יוציאו 100$ מכיסן כדי לרכוש חזייה טובה.
- כחצי מהנשאלים הודו שכאשר הם מוכרים את ביתם הם לא רק מרוקנים אותו מתכולתו, הם מקפידים אף להבריג החוצה את המנורות.
- רוב האנשים לא יטרחו להרים כסף מהמדרכה אלא אם כן מדובר ביותר מדולר.
- רוב האנשים שמתבקשים להמר על הטלת מטבע מנחשים שיצא להם "ראש" ולא "זנב".
- אחד מכל ארבעה אנשים חושב שהסיכוי הטוב ביותר להתעשר הוא באמצעות הגרלת הלוטו.
שנים עשר 'תופיני כסף' נוספים מכים לכם בקישור הזה
"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" - קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים.
www.kotevtov.com